Здравствуйте, мы Вас не знаем, авторизируйтесь или зарегистрируйтесь
0

Зменшити вагу після гормональних

Спрашивает: таня, Україна м. Львів
Пол: Мужской
Возраст: 22р.
Хронические заболевания: не указаны
Здравствуйте, у мене виникла проблема! Мені гінеколог виписала таблетки "Клімодієн" після яких за 2 тижні я набрала 6 кг. У мене ріст 158см. Була вага 59 а зараз 65кг. Гормональні таблетки вже не вживаю але мені нак омога швижше потрібно повернутись до своєї ваги тому що я займаюсь спортом де вага має дуже велике значення. Дуже дякую за будь яку відповідь.
Категория: Диетолог

Похожие и рекомендуемые вопросы

Ожиріння, високий тиск, випадає волосся Допоможіть у мене ожиріння 100кг хоча нічого...
Зайва вага Доброго дня! Я хочу схуднути. Мені 22 роки і в мене вага приблизно 85 кг....
Зайва вага Я почала набирати вагу після того як вийшла заміж. А ще більше після вичистки....
Применение противозачаточных и жиросжигателей Принимаю димия, врач назначала для лечения(мультифоликулярные...
Болі в яєчниках і матці Доброго дня! Мучуся вже 8 років, а хвороба прогресує, хоч...
Каміння в жовчному Доброго дня! Звертаюсь до вас за допомогою. Мене протягом трьох...
Як позбутися волосся на тілі Мені 22. в мене волосся є на животі, спині. не знаю що...
Зайва вага В мене зайва вага, робила 2 рази медикаментозне переривання вагітності,...
Мені дуже сильно болить живіт, чі може плот остаться? Я випила мифепристон для перервання...
Кровотеча після медаборту У меня такая проблема. Я робила мед аборт. 26.02 я випила...
Імунодифіцит Доброго вечора! Скажіть як довго лікується вторинний імунодифіцит? Я...
Схуднути на 4 кг Мені 15, мій рість 158, а вага 52. В мене непропорційна фігура. Шикорі...
Швидке похудання Мій ріст 160 см, у мене високі гормони, лікарі призначали гормональні...
Турбує геморой Доброго дня, мене звати Тарас, звертаюсь для того, щоб ви допомогли...
Льняное масло и оральные контрацептивы Я принимаю оральные контрацептивы Лактинет...
Длительные кровотечения на фоне линдинет 30 Мне сделали диагностическое выскабливание!...

1 ответ

Не забывайте оценивать ответы врачей, помогите нам улучшить их, задавая дополнительные вопросы по теме этого вопроса.
Также не забывайте благодарить врачей.
Здравствуйте, Таня! На фоне данного гормонального препарата повышение веса связано не с набором жировой ткани, а с задержкой жидкости в организме. Вам необходимо ограничить питьевой режим до 1л/сутки, уменьшить потребление соли и жиров.
0
Платная консультация

Поиск по сайту

Вверх ↑
Задать вопрос